مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:002020-08-23اقتصادي

بهره برداری از 8 طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت هشت طرح آبخیزداری به منظور جلوگیری از فرسایش خاک و حفظ پوشش گیاهی در شهرستان های استان افتتاح می شود.

- علی محمدی مقدم امروز در گفت‍وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: همزمان با هفته دولت هشت طرح آبخیزداری به منظور جلوگیری از فرسایش خاک و حفظ پوشش گیاهی در شهرستان های چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این هشت پروزه شامل بند سنگ ملاتی بن، تورکینست گرسنگ، بند سنگ ملاتی مصطفی آباد، بندخاکی فرخشهر، بندخاکی قلعه تک، ساحل سازی کاوند، تورکینست گنج و بند سنگ ملاتی دهگاه است، ادامه داد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 24 هزار و 90 میلیون ریال آماده بهره برداری شده  است و در روند ساخت آن ها  از 480 نفر روز استفاده شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 4 طرح آبخیزداری شامل بندهای سنگ ملاتی تومانک، سنگ ملاتی کوهرنگ، سنگ ملاتی سردشت و  سنگ ملاتی قلنگان با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود، افزود: برای ساخت این پروژه ها 336 نفر روز اشتغال زایی می شود.

انتهی پیام/68024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 8 طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری

بهره برداری از 8 طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری