مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-23ورزشي

کرونا 360 باشگاه ورزشی در استان را دچار آسیب کرد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون 360 باشگاه ورزشی خصوصی در استان دچار آسیب شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون 360 باشگاه ورزشی خصوصی در استان دچار آسیب شده است.

علی خلیلی صبح امروز (2 شهریورماه) در بازدید از ایسنا، با بیان اینکه بیش از شش ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد، اظهار کرد: ورزش های همگانی به خاطر کرونا برگزار نمی شود و این امر آسیب هایی که به بار می آورد، کمتر از آسیب های خود کرونا نیست؛ چراکه کم تحرکی در بین افراد بیماری های غیرواگیر جبران ناپذیری را رقم می زند.

وی از پلمب تعدادی باشگاه ورزشی در استان طی ایام ممنوعیت فعالیت به علت شیوع کرونا خبر داد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان تابع ابلاغیه های ستاد کرونای استان است و تاکنون در مجموع بیش از 40 درصد از باشگاه ها ورزشی از سوی ناظران تذکرهای جدی دریافت کرده اند و 15 باشگاه ورزشی نیز در استان به خاطر اینکه از این طریق امرار معاش می کردند و در حال حاضر با مشکل روبه رو شدند، فعالیت خود را به طور کامل تعطیل کردند.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا در استان، طرح مجازی توسعه ورزش همگانی و ورزش در همسایگی در فضای مجازی ایجاد می شود تا مردم را از این طریق به حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 360 باشگاه ورزشی در استان را دچار آسیب کرد

کرونا 360 باشگاه ورزشی در استان را دچار آسیب کرد