مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:202020-08-23ورزشي

اعزام تنها قایقران پارالمپیکی به کاپ جهانی مجارستان


سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان از اعزام شهلا بهروزی راد به کاپ جهانی مجارستان خبر داد و گفت: اگر شرایط اعزام فراهم شود و مشکلی از نظر بیماری کرونا نداشته باشیم من به همراه این قایقران مهر ماه عازم مجارستان خواهیم شد.

- سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان از اعزام شهلا بهروزی راد به کاپ جهانی مجارستان خبر داد و گفت: اگر شرایط اعزام فراهم شود و مشکلی از نظر بیماری کرونا نداشته باشیم من به همراه این قایقران مهر ماه عازم مجارستان خواهیم شد.

مسعود مهدوی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر قایقرانان پارالمپیکی تمرینات خود را در دریاچه آزادی آغاز کرده اند که این تمرینایت به صورت انفرادی و به مدت 21 روز است.

وی گفت: اسلام جاهد، مسعود قیصری، امین آغنده، سارا عبدالملکی و شهلا بهروزی راد از جمله ورزشکارانی هستند که اردوی غیر متمرکز خود را در دریاچه آزادی پیگیری می کنند و رویا سلطانی و نادر عیوضی نیز در زنجان و گیلان تمرینات خود را انجام می دهند.

مهدوی نیا درباره هزینه های برگزاری اردوهای غیرمتمرکز اظهار کرد: به جز شهلا بهروزی راد که ورزشکار پارالمپیکی است و هزینه این ورزشکار بر عهده یکمیته ملی پارالمیپیک است، هزینه سایر ورزشکاران توسط خود آنها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تنها قایقران پارالمپیکی به کاپ جهانی مجارستان

اعزام تنها قایقران پارالمپیکی به کاپ جهانی مجارستان