مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:452020-08-23اقتصادي

روحانی خطاب به رهبر انقلاب: اقتصاد ایران در برابر کرونا تنها 3 درصد آسیب دید


پیش از شیوع کرونا نیز کشور در دوره دولت تدبیر و امید با 2 تکانه بیرونی جدی دیگر مواجه شده بود که یکی سقوط قیمت نفت در اوایل سال 93 و دومی تحریم های شدید و ظالمانه آمریکا از سال 97 بود.

- روحانی خطاب به رهبر انقلاب: اقتصاد ایران در برابر کرونا تنها 3 درصد آسیب دید پیش از شیوع کرونا نیز کشور در دوره دولت تدبیر و امید با 2 تکانه بیرونی جدی دیگر مواجه شده بود که یکی سقوط قیمت نفت در اوایل سال 93 و دومی تحریم های شدید و ظالمانه آمریکا از سال 97 بود.

رییس جمهور در جلسه هیأت دولت که به صورت ویدئو کنفرانس در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد که دولت تدبیر و امید همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را وجه همت خود برای رفع مشکلات و عمران و آبادانی کشور قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در این نشست، ارتقاء تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: در همین راستا ارتقاء تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه و محور همه فعالیت‌ها و تلاش‌های دولت قرار گرفت که آثار مثبت آن در مواجهه با تکانه‌های بیرونی به اقتصاد کشور در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی خطاب به رهبر انقلاب: اقتصاد ایران در برابر کرونا تنها 3 درصد آسیب دید

روحانی خطاب به رهبر انقلاب: اقتصاد ایران در برابر کرونا تنها 3 درصد آسیب دید