مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:052020-08-23اجتماعي

پلمب 2 تالار پذیرایی و اعلام جرم علیه 5 خانواده زنجانی


فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه دو تالار پذیرایی در زنجان به دلیل برگزاری مراسم، پلمب شده است، گفت: علیه پنج خانواده که اقدام به برگزاری عروسی و دورهمی کرده اند نیز اعلام جرم شده است.

- رضا عسگری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال در شهر زنجان پذیرای مسافران و گردشگران مذهبی نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا اغلب مردم سفرهای تفریحی ندارند و بیشتر سفرها مذهبی و زیارتی است، اضافه کرد: با توجه به اینکه حرم ها تعطیل بوده و شهرهای مذهبی چون زنجان پذیرای مسافر نیستند، انتظار می رود مردم از سفر خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسمات مذهبی و عزاداری ها در سال جاری مانند سال گذشته برگزار نخواهد شد، ادامه داد: تمهیدات پیش بینی شده و با اطلاع رسانی از مردم درخواست کرده ایم برنامه سفر خود را به زنجان کنسل کنند.

عسگری همچنین از پیگیری ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام بازدید میدانی از هیأت های عزاداری خبر داد و گفت: هیأت ها شرایط خوب و قابل قبولی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی دارند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برخی ایرادات موجود به هیأت ها گوشزد شده است، افزود: اصلاحات به هیأت ها اعلام شده تا با رعایت آنها عزاداری ایمن برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 تالار پذیرایی و اعلام جرم علیه 5 خانواده زنجانی

پلمب 2 تالار پذیرایی و اعلام جرم علیه 5 خانواده زنجانی