مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:202020-08-23اقتصادي

22 طرح با 49 میلیارد تومان در دنا افتتاح و کلنگ زنی شد


22 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 49 میلیارد تومان به مناسب هفت دولت در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد 22 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 49 میلیارد تومان به مناسب هفت دولت در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

پنج طرح با حضور سیدحشمت اله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پناهی فرماندار و جمعی از مدیران استانی و مسئولین شهرستانی به نمایندگی از این طرح ها افتتاح و کلنگ زنی شد.

عبدالحمید پناهی، فرماندار شهرستان دنا در آیین افتتاح باند دوم جاده یاسوج –سی سخت- اصفهان گفت: از مجموع این تعداد طرح و پروژه در شهرستان دنا 20 مورد آن افتتاحی و 2 مورد آن کلنگ زنی است.

وی با بیان اینکه 13 پروژه عمرانی و 9 طرح اقتصادی است، افزود: با افتتاح این تعداد طرح و پروژه زمینه اشتغال 350 نفر فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پناهی بهره برداری از طرح گلخانه ای گل رز سمرون، باند دوم جاده یاسوج - سی سخت –اصفهان، سنگ فرش ورودی پاتاوه، مزرعه پرورش بوقلمون، 2 طرح بوم گردی و گردشگری، طرح تولیدی قارچ دکمه ای و آبیاری قطره ای سه کوه را برخی از این طرح ها و پروژه ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 طرح با 49 میلیارد تومان در دنا افتتاح و کلنگ زنی شد

22 طرح با 49 میلیارد تومان در دنا افتتاح و کلنگ زنی شد