مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:352020-08-23اجتماعي

کیفیت سال تحصیلی جدید منوط به پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت است


بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، آغاز سال تحصیلی را از 15 شهریور اعلام کردیم اما کیفیت سال تحصیلی را به پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت منوط کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ، توسعه و ارتقای آگاهی معلمان، دانش آموزان و خانواده ها در دستور کار قرار گرفت، لذا در شرایطی که امکان حضور دانش آموزان نبود، برای پیشگیری از اخلال در امر آموزش، طراحی های مختلفی را ارائه کردیم تا هم سلامت دانش آموزان تأمین شود و هم آموزش آنها با وقفه مواجه نشود.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی وقفه آموزشی ایجاد شود، محروم ترین اقشار بیشترین آسیب را می بینند و ممکن است این موضوع به ترک تحصیل آنها منجر شود و یا تبعات متنوعی متوجه جامعه شود؛ بنابراین در شرایطی قرار گرفتیم که هم باید با برنامه های سلامت دانش آموزان همراهی می کردیم و هم باید برای آموزش دانش آموزان تدبیر می کردیم لذا راه حل های متنوعی را بررسی کردیم زیرا جامعه ایران، بسیار بزرگ و بسیار متنوع است.

حاجی میرزایی ادامه داد: در شرایط متنوع با انتخاب یک روش امکان پاسخگویی به همه نیازها وجود نداشت تجربه ای داخلی و یا جهانی نیز در این زمینه وجود نداشت و راه حل انحصاری ارائه نشده بود، بنابراین ناگزیر بودیم که از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت سال تحصیلی جدید منوط به پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت است

کیفیت سال تحصیلی جدید منوط به پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت است