مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-23سياسي

مسئولان به دنبال خدمت بی منت و تزریق امید در جامعه باشند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با تأکید بر تزریق امید در جامعه توسط مسئولان، گفت: مردم به خدمت جهادی و بی منت نیاز دارند تا به آینده امیدوار شوند.

- دزفول - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با تأکید بر تزریق امید در جامعه توسط مسئولان، گفت: مردم به خدمت جهادی و بی منت نیاز دارند تا به آینده امیدوار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه ناحیه دزفول، اظهار کرد: اگر می خواهیم بعد از یک هزار و 400 سال پیرو حرکت امام حسین (ع) باشیم باید امر به معروف را که مهم ترین وجه قیام عاشورا است، سرلوحه اقدام های خود قرار دهیم چرا که با این مهم بسیاری از مشکلات، گرفتاری ها و نارسایی های جامعه برطرف می شود.

وی بر لزوم پرداختن به دلایل ماندگاری جمهوری اسلامی تأکید کرد و افزود: از زمان دفاع مقدس تاکنون مردم در برابر سختی ها و مشکلات تاب و تحمل زیادی داشته اند که سرچشمه این ایستادگی به فرهنگ عاشورایی بر می گردد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ماندگاری انقلاب اسلامی را مرهون ایستادگی و مقاومت برگرفته از فرهنگ عاشورایی دانست و تصریح کرد: وحدت، همدلی بین مردم و مسئولان یکی دیگر از دلایل ماندگاری جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به دنبال خدمت بی منت و تزریق امید در جامعه باشند

مسئولان به دنبال خدمت بی منت و تزریق امید در جامعه باشند