مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:002020-08-23سياسي

دشمن در تلاش برای شکستن وحدت بین مردم و مسؤولین است


فرمانده سپا ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن امروز در تلاش برای شکستن وحدت و یکدلی بین مردم و مسئولین است و رسانه های دشمن مرتباً به دنبال سوژه هایی هستند که بتوانند بین مردم و مسئولین نظام تفرقه افکنی کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دزفول اظهار کرد:مهم ترین موضوع عاشورا و وجه حرکت امام حسین(ع) بحث امربه معروف و نهی از منکر است که امروز هم مشکلات و نارسایی های جامعه بدست همین فریضه حل خواهند شد.

شاهوارپور تصریح کرد: در طول 41 سال از عمر انقلاب اسلامی همواره با سختی ها و موانع زیادی مواجه بودیم اما باید دلیل این استقرار و مقاومت را شناخت چراکه کسب این آگاهی بسیار مهم و مؤثر است.

وی بیان کرد: در طول دوره جنگ تحمیلی سختی و دشواری های فراوانی وارد شد که شهرستان دزفول هم به عنوان نماد مقاومت بیشتر از سایر مناطق مورد توجه نگاه غضب آلود صدام و دشمن قرار گرفت.

شاهوار پورگفت: تحمل سختی و تاب آوری مردم در دوران دفاع مقدس و امروز در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم ها بسیار مهم است که سرچشمه و پشتیبانی ایستادگی فرهنگ عاشورایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در تلاش برای شکستن وحدت بین مردم و مسؤولین است

دشمن در تلاش برای شکستن وحدت بین مردم و مسؤولین است