مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-23اقتصادي

افتتاح واحد تولیدی مرغ تخم گذار در سمنان/سرمایه گذاری 70 میلیاردی


رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به افتتاح یک واحد تولیدی مرغ تخم گذار در سمنان گفت: برای اجرای این پروژه 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن میرعماد ظهر یکشنبه در آیین افتتاح واحد تولیدی مرغ تخم گذار در سمنان به بیان اینکه این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 10 هزار و 200 مترمربع احداث شده است، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

وی بابیان اینکه 25 میلیارد ریال از این اعتبار از محل تسهیلات بانکی تأمین شده است، افزود: 45 میلیارد ریال نیز آورده سرمایه گذار بخش خصوصی بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه ارتقای توان تولید محصولات کشاورزی و دام و طیور در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید 60 هزار قطعه در سال و 3.

5 تن مرغ تخم گذار در هرروز را دارد.

میرعماد با تأکید بر اینکه ایجاد این مجموعه برای 37 نفر به صورت دائم و موقت اشتغال ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: توسعه صادرات محصولات و جلوگیری از خروج ارز از اهداف مهمی است که در راستای اجرای این پروژه دنبال می شود.

وی بابیان اینکه در هفته دولت امسال 181 پروژه عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی در این استان افتتاح می شود، گفت: این طرح ها با 118 میلیارد تومان اعتبار در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحد تولیدی مرغ تخم گذار در سمنان/سرمایه گذاری 70 میلیاردی

افتتاح واحد تولیدی مرغ تخم گذار در سمنان/سرمایه گذاری 70 میلیاردی