مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:152020-08-23اقتصادي

‏افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ملایر به ارزش 1500 میلیارد در هفته دولت ‏


به استناد ارزیابی های انجام شده و گزارشات ارسالی استانداری، ‏شهرستان ملایر با نزدیک به 1500 میلیارد تومان پروژه، در رتبه نخست افتتاح و کلنگ زنی ‏پروژه های عمرانی هفته دولت در استان همدان قرار دارد.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: به استناد ارزیابی های انجام شده و گزارشات ارسالی استانداری، ‏شهرستان ملایر با نزدیک به 1500 میلیارد تومان پروژه، در رتبه نخست افتتاح و کلنگ زنی ‏پروژه های عمرانی هفته دولت در استان همدان قرار دارد.

‏ قدرت الله ولدی یکشنبه دوم شهریورماه در آیین افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی شهرستان ملایر در نخستین روز از هفته دولت، با اشاره به افتتاح چندین پروژه با ارزش بیش از 891 میلیارد تومان در هفته دولت پیش رو، افزود: ارزش ریالی پروژه های افتتاحی شهرستان ملایر برابر با 33 درصد کل پروژه های عمرانی است که در این هفته و در سطح استان افتتاح می شود.

وی اظهارکرد: در زمینه آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی پروژه های عمرانی نیز شهرستان ملایر با چندین طرح مهم اقتصادی در جایگاه نخست استان قرار دارد.

ولدی ارزش پروژه هایی که در هفته دولت سال 99 کلنگ زنی می شود را بیش از 607 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: در این حوزه نیز ملایر به تنهایی 45 درصد از پروژه های استان را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ملایر به ارزش 1500 میلیارد در هفته دولت ‏

‏افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ملایر به ارزش 1500 میلیارد در هفته دولت ‏