مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:202020-08-23اقتصادي

اعضای دولت در ارتباط تصویری با رهبرانقلاب چه گفتند؟


رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به مناسبت هفته دولت ارتباط تصویری با رییس جمهور و اعضای دولت داشت و رییس جمهور و 4 نفر از اعضای کابینه به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های دولت پرداختند.

- رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به مناسبت هفته دولت ارتباط تصویری با رییس جمهور و اعضای دولت داشت و رییس جمهور و 4 نفر از اعضای کابینه به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های دولت پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور روحانی در گزارش خود گفت: سقوط قیمت نفت در سال 93 و تحمیل تحریم های اقتصادی در سال 97 در کنار شیوع ویروس کرونا در شش ماه گذشته، سه تکانه شدید اقتصادی بود که دولت توانست با اتکاء به سیاست های اقتصادی مقاومتی، آنها را مدیریت کند.

رییس جمهور با بیان آماری از میزان کاهش رشد اقتصادی در کشورهای پیشرفته به سبب شیوع کرونا، وضعیت ایران را نسبتاً قابل قبول خواند و افزود: اجرای طرح تحول سلامت، جهش در زیرساخت های ارتباطاتی و دولت الکترونیک و همچنین پیشرفت بزرگ در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان، سه اقدام پیشگیرانه دولت در سالهای اخیر بود که باعث حفظ آمادگی کشور در برابر کرونا شد.

روحانی گفت: در صنایع مهم نظیر پتروشیمی، از 56 میلیون تن به 100میلیون تن و در زنجیره فولاد به 2 برابر میزان قبل افزایش تولید داشته ایم ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای دولت در ارتباط تصویری با رهبرانقلاب چه گفتند؟

اعضای دولت در ارتباط تصویری با رهبرانقلاب چه گفتند؟