مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-23فرهنگي

60 برنامه فرهنگی و هنری در مازندران اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: 60 برنامه متنوع فرهنگی و هنری همزمان با هفته دولت در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس زارع ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تبریک ایام هفته دولت، مهمترین عناوین فرهنگی هنری این هفته در استان را اعلام کرد وبا برجسته خواندن خدمات فرهنگی هنری دولت در استان، گفت: افتتاح نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی، افتتاح سه سالن سینمایی در شهرستان محمودآباد و همچنین افتتاح گالری مجتمع فرهنگی و هنری در گلوگاه از جمله طرح ها است.

وی همچنین در استمرار خدمات هنری دولت در مازندران، کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری کلاردشت را در هفته دولت نوید داد و افزود: به امید خدا با آغاز این پروژه در غرب استان، هنرمندان نوشهر نیز شاهد افتتاح بلک باکس مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه اذعان داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی، افتتاح مؤسسات فرهنگی و هنری، بازتاب عملکرد فرهنگی و هنری دولت در شبکه های مجازی را از دیگر برنامه های این هفته در استان برشمرد.

زارع همچنین تصریح کرد: برگزاری مسابقات مشاعره آنلاین، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، معرفی کتاب های فاخر، برگزاری نمایشنامه خوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 برنامه فرهنگی و هنری در مازندران اجرا می شود

60 برنامه فرهنگی و هنری در مازندران اجرا می شود