مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:552020-08-23سياسي

توزیع هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی کاشمر


مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی کاشمر از توزیع یک هزار پرس غذای متبرک رضوی میان مبتلایان به ویروس کرونا و کادر درمانی بیمارستان و مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از کانون رسانه خادمیاری رضوی شهرستان کاشمر، احمد قادری با اشاره به اینکه توزیع غذای متبرک رضوی برای دومین مرحله در بیمارستان شهید مدرس(ره) رضوی با هدف تقویت روحیه بیماران و کادر درمانی انجام می شود، اظهار کرد: بیش از 300 پرس غذا توسط خادمیاران رضوی بین بیماران بستری شده و کادر درمانی در بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر توزیع شد.

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی کاشمر با اشاره به اینکه در تمامی مراحل انتقال و توزیع غذای حضرت پروتکل های بهداشتی به صورت دقیق اجرا می شود، یادآور شد: در راستای خدمت رسانی و توجه به محرومین و نیازمندان نیز 700 پرس غذای متبرک رضوی توسط خادمیاران در روستاهای قوچ پلنگ، کاژغونه، فرگ و حاجی رجب از توابع بخش مرکزی کاشمر نیز توزیع شد.

وی یادآور شد: در مرحله نخست توزیع غذای متبرک رضوی در فروردین ماه امسال، هزار پرس غذا بین بیماران کرونا یی بستری شده و کادر درمانی بیمارستان شهید مدرس(ره) و مناطق محروم شهر توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی کاشمر

توزیع هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی کاشمر