مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 10:152020-08-23سياسي

عدم حل مشکلات مناطق حاشیه راه آهن در نبود مدیریت یکپارچه شهری


جابه جایی ایستگاه های راه آهن به خارج از محدوده شهری با یک برنامه ریزی مناسب تهدیدهای موجود در همجواری محدوده های سکونتگاهی با ریل راه آهن را به یک فرصت تبدیل خواهد کرد.

- شهردار منطقه 17 گفت: جابه جایی ایستگاه های راه آهن به خارج از محدوده شهری با یک برنامه ریزی مناسب تهدیدهای موجود در همجواری محدوده های سکونتگاهی با ریل راه آهن را به یک فرصت تبدیل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمد حسین بوچانی در وبینار عبور راه آهن از داخل شهر، بایدها و نبایدها که با حضور مرتضی باقری مشاور وزیر راه و شهرساری، سید محمد فیاض شهردار منطقه 18، محمود کلهری شهردار منطقه 17، ملودی خادم ثامنی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت، کوروش آصف وزیری پژوهشگر شهری و نمایندگانی از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در دوره کنونی فعالیت مدیریت شهری، شهرداری تهران با رویکرد شهری برای همه به عنوان یک استراتژیک مهم سعی دارد تا تمامی مأموریت های خود را پیش ببرد.

وی با اشاره به 4 اصل مهم و کاربری در نحوی اداره پایتخت در شهرداری تهران ادامه داد: نخستین گام شهرداری تهران دراین دوره انجام مطالعات کاربردی است که این رویکرد تفاوت عملکرد مرکزمطالعات و برنامه ریزی شهر تهران را با مراکز علمی مانند دانشگاه ها به خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حل مشکلات مناطق حاشیه راه آهن در نبود مدیریت یکپارچه شهری

عدم حل مشکلات مناطق حاشیه راه آهن در نبود مدیریت یکپارچه شهری