مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 10:252020-08-23سياسي

غوغای نسل سومی ها در محرم


با توجه به وضعیت کرونایی در کشور، شرایط برگزاری مراسم های محرم نیز تغییر کرده که تصمیمات آن توسط ستاد ملی کرونا اعلام شده که در این راستا هیئت سقای حسین که دهه هفتادی ها و هشتادی ها اعضای آن را تشکیل می دهند با اطاعت از فرمایش رهبری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، هرساله با فرارسیدن ماه محرم، هیئات زیادی در سراسر کشور و حتی جهان خود را برای عزاداری برای سرور و سالار شهیدان آماده می کنند تا ضمن رشادت های شهدای دشت کربلا، عدم پذیرش ظلم و ظلم ستیزی را نیز یادآوری کنند.

نهادها و ارگان های مختلف و مردم همواره پیش از محرم با سیاه پوش کردن کوچه و خیابان ها به استقبال محرم می روند و در ماه محرم و صفر به عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش می پردازند.

محرم امسال با سال های گذشته متفاوت بود که یکی از دلایل اصلی آن شیوع ویروس کرونا انجام دادند که باوجود همه خطرات برای آن ها، اقدام به گندزدایی محلات می کردند.

شهاب سعادتمند مسوول این هیئت حسینی است که می گوید نمی گذاریم بیرق امام حسین (ع) بر زمین بماند و هیئت تعطیل شود ولی تابع قوانین هستیم و برنامه امسال هیئت را بر اساس آن انجام داده ایم.

طبق گفته این جوان دهه هفتادی، حضور در محلات طبق روال سال های گذشته انجام می شود ولی شیوه عزاداری امسال توسط این هیئت فرق کرده و از زنجیر و طبق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غوغای نسل سومی ها در محرم

غوغای نسل سومی ها در محرم