مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 10:402020-08-23اقتصادي

مترو کرج تا آخر امسال افتتاح می شود


بخشی از مترو کرج تا آخر امسال افتتاح می شود.

- استاندار البرز در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای هفته دولت همیشه زنده است، اظهار کرد: امروز پروژه های شهرستان فردیس با اعتبار بالغ بر 160 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عزیز الله شهبازی افزود: در هفته دولت استان البرز 309 پروژه در استان البرز به بهره برداری می رسد که 43 پروژه خصوصی و مابقی دولتی است.

وی با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی این پروژه ها توضیح داد: این پروژه ها برای حدود 2000 شغل ایجاد می کند.

شهبازی با بیان اینکه در سال جاری با رشد 95 درصدی اعتبار پروژه های عمرانی مواجه بودیم، اظهار کرد: پروژه همت به عنوان یکی از مهمترین پروژه های البرز سال گذشته به بهره برداری رسیده و امسال نیز تکمیل پروژه های مهم دیگری را در دست اقدام داریم.

استاندار البرز با اشاره به وضعیت پروژه متروی کرج گفت: روند تکمیل پروژه به خوبی در مسیر حرکت قرار گرفته و تا پایان سال بخشی از آن به نتیجه خواهد رسید.

شهبازی اظهار کرد: یکی از دلایل روند کندی در پروژه مترو کمبود اعتبارات بود که طی سفر آخر رییس جمهور به استان البرز مبلغی برای این پروژه در نظر گرفته شد و تا کنون 80 درصد آن مبلغ تخصیص یافته است، همچنین دولت در سال جاری 300 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو کرج تا آخر امسال افتتاح می شود

مترو کرج تا آخر امسال افتتاح می شود