مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 10:402020-08-23اقتصادي

بهره برداری از 25 پروژه هفته دولت در رامسر


فرماندار رامسر از بهره برداری 25 پروژه به اعتبار 50 میلیارد تومان در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محمد آزاد بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رامسر که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط ویژه ویروس شرایط را فراهم نکرد اما از همان زمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه کادر اداری در محل پردیس بین الملل مستقر و شروع به کار کرد، اظهار کرد: چون مهم است که با حضور مسؤولان بین المللی افتتاح رسمی آن صورت گیرد در تاریخ دیگری انجام می گیرد.

وی با اشاره به شرایط جوی شهرستان رامسر از ایجاد سرشاخه گیر در چند رودخانه اصلی خبر داد که سرشاخه گیر آنها در ماه های آینده بهره برداری می رسد، خاطر نشان کرد: برای رودخانه صفارود که از وسط شهر عبور کرده و و در گذشته خسارت جانی و مالی بسیار داشته، دولت برای دیواره سازی آن اعتبار اختصاص داده که تقریبا مراحل آن آغاز شده است.

وی در زمینه زباله که دغدغه بسیار مردم و مسوولان است نیز افزود: اغلب شهر های شمالی کشور درگیر این مسئله هستند و دولت فعالیت هایی در این زمینه دارد که در شهرستان رامسر به جهت کاهش خطرات محل زباله ریز که شاسته شهرستان نیست در سایت زباله که فاقد واحد پردازش بوده با همکاری حوزه پسماند شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 25 پروژه هفته دولت در رامسر

بهره برداری از 25 پروژه هفته دولت در رامسر