مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 10:552020-08-23اقتصادي

230 فرصت سرمایه گذاری جدید خارجی در استان قزوین شناسایی شده است


مدیرکل اموراقتصادی ودارایی استان قزوین گفت:با تهیه نقشه راه واطلس سرمایه گذاری تعداد 230 فرصت سرمایه گذاری خارجی در قزوین شناسایی وبرای معرفی به متقاضیان به سفارتخانه ها ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزین بهنامی فر به مناسبت هفته دولت در نشست با جمعی از خبرنگاران که روز یکشنبه در محل امور اقتصادی ودارایی استان برگزار شد با تشریح برخی اقدامات مهم انجام شده اظهار داشت: با راه اندازی 19 سامانه زمینه صرفه جویی قابل توجه در کاغذ و شفاف سازی و پاسخگویی به امور مهیا شده است.

وی گفت: یکی از مهمترین وظایف دولت، بهبود محیط کسب و کار برای افزایش رشد سرمایه گذاری، ارتقا توان تولید، افزایش فرصت های سرمایه گذاری و بالا رفتن سهم ایران در تجارت بین الملل است که در این راستا راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان قزوین از اقداماتی است که با هدف یکپارچه سازی و ایجاد ارتباط و تسهیل در استعلام دستگاه های اجرایی در بستر الکترونیک توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین انجام شده است.

بهنامی فر تصریح کرد: کاهش مراجعه حضوری به دستگاه های اجرایی، ایجاد وحدت رویه در صدور مجوزها، حذف رویه های زائد و اقدامات موازی و کاهش زمان صدور مجوزها، از مزایای راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری است و در حال حاضر استعلام دستگاه ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 فرصت سرمایه گذاری جدید خارجی در استان قزوین شناسایی شده است

230 فرصت سرمایه گذاری جدید خارجی در استان قزوین شناسایی شده است