مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-23سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 99 پروژه عمرانی در ملایر


امسال در هفته دولت 99 پروژه عمرانی در ملایر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشت و اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای خدمات دولت در حوزه های مختلف است.

وی با اشاره به سند سه ساله راهبردی استان افزود: استاندار همدان این برنامه را در حوزه های مختلف تدوین کرد تا بتوانیم با توجه به این سند برنامه های توسعه شهرستان را پیش ببریم.

فرماندار ملایر با بیان اینکه سند راهبری سهم ما بر اساس وسعت و جمعیت است و طبق این سند باید در هر سال 6 هزار میلیارد تومان در استان همدان سرمایه گذاری و 20 هزار شغل ایجاد شود گفت: در سال گذشته 163 درصد از برنامه هایمان از نظر سرمایه گذاری و اشتغال جلو بودیم.

وی با بیان اینکه در ملایر بر اساس سند باید در سال حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته باشیم افزود: در 6 ماهه امسال توانستیم یک هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری را در شهرستان ایجاد کنیم.

ولدی با بیان اینکه در 6 ماهه امسال ملایر خود به تنهایی 40 درصد استان را پوشش داد اضافه کرد: ما از سند جلوتر هستیم که تاکنون یک هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری داشتیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 99 پروژه عمرانی در ملایر

افتتاح و کلنگ زنی 99 پروژه عمرانی در ملایر