مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-23سياسي

تطهیر و تدفین اموات کرونایی در شهر قدس داوطلب جهادی ندارد


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قدس با اشاره به اینکه برای تطهیر و تدفین جانباختگان کرونا پرسنل با تمام توان خدمت کرده و در موج دوم شیوع ویروس کرونا کسی داوطلب جهادی نشده است، - حجت الاسلام محمد جهانگیری مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: ویروس مبتلا نشده اند که این از الطاف الهی است.

  مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قدس خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا کردیم که به آرامستان مراجعه نکنند و برای احترام به فوت شدگان و اسیران خاک که نیازمند خیرات و فاتحه خانواده ها و بازماندگان هستند در این برهه از زمان و حضور در آرامستان صلاح نیست و خیرات خود را به روش های دیگر به اموات هدیه کنند؛ رعایت دستورالعمل ها موجب نجات خود و خانواده است و کسی که در کوتاهی در امور بهداشتی توصیه شده داشته باشد به خود و جامعه ظلم کرده است.

  حجت الاسلام جهانگیری یادآور شد: قطعات جدید آرامستان در حال پر شدن است و طی مصوبات انجام گرفته زمین هایی از اطراف خریداری خواهد شد تا به فضای آرامستان افزوده شود.

  وی تصریح کرد: کسانی که داوطلب کمک به خدمت رسانی در امور آرامستان مانند تغسیل، تکفین و تدفین هستند لازم است نسبت به حفظ اسرار میت متعهد بوده و شرایط خاص تعریف شده را توجه کنند؛ مردم عادی، گروه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تطهیر و تدفین اموات کرونایی در شهر قدس داوطلب جهادی ندارد

تطهیر و تدفین اموات کرونایی در شهر قدس داوطلب جهادی ندارد