مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 11:552020-08-23اقتصادي

تعیین تکلیف مالی راه آهن نیشابور ـ کاشمر از توان شهرداری نیشابور خارج است


شهردار نیشابور با بیان اینکه برای تعیین تکلیف راه آهن نیشابور ـ کاشمر به بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: پرداخت این میزان اعتبار از توان شهرداری نیشابور خارج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، علی نجفی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری  نیشابور با اعتبار افزون بر 62 میلیارد ریال که به مناسبت هفته دولت در محل پارک شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: مطالعات ترافیکی شهر در حال بررسی است و منتظر ارائه فاز اول طی دو ماه آینده هستیم.

شهردار نیشابور در خصوص جابه جایی میدان بار تصریح کرد: هفته گذشته جلسه ای با حضور فرماندار نیشابور در کمیته عالی سرمایه گذاری برگزار و مقرر شد، در بحث جانمایی موضوع را قطعی کنیم.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه میدان بار آمادگی خویش را برای سرمایه گذاری در این پروژه ها اعلام کرده است، اضافه کرد: قطعا بعد از جانمایی سرمایه گذاری به بخش خصوصی واگذار می شود.

نجفی تکمیل پروژه پل عابر پیاده تقاطع باغرود را منوط به مشارکت همه دستگاه ها دانست و گفت: در تکمیل پل عابر پیاده راه باغرود یک موافقت ضمنی با فولاد خراسان داشتیم و پیگیر هستیم تا مشارکت تمامی دستگاه های ذی ربط را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف مالی راه آهن نیشابور ـ کاشمر از توان شهرداری نیشابور خارج است

تعیین تکلیف مالی راه آهن نیشابور ـ کاشمر از توان شهرداری نیشابور خارج است