مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 12:552020-08-23سياسي

فرصت های زیادی در شهرستان بناب از دست رفته است


در شهرستان بناب در دولت های گذشته و دولت فعلی کارهای خوبی صورت گرفته و قدم های بزرگی برداشته شده ولی فرصت های زیادی نیز از دست رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه نباید نمک خورد و نمکدان شکست، اظهارکرد: در تمام دولت ها و همچنین این دولت کارهای بزرگی انجام داده اند و در کنار آن کارهای بزرگ دیگری نیز بر زمین مانده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآور شد: در شهرستان بناب قدم های بزرگی در خصوص عمران و آبادانی برداشته شده و در کنار آن قدم های بزرگ دیگری نیز راکد مانده است و فرصت های زیادی از دست رفته است.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران نظیری در دنیا ندارند افزود: مردمی که همواره با نظام، انقلاب و دولت همراه هستند باید قدر این مردم را دانست و در جهت حل مشکل آن قدم برداشت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مسئولین شهرستان بویژه نیروهای امنیتی شهرستان گفت: انصافاً قدم های بزرگی توسط این عزیزان برداشته شده است، اعم از سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان و اصحاب اطلاعات، مسئولین دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی که خالصانه و مجدانه برای ایجاد امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های زیادی در شهرستان بناب از دست رفته است

فرصت های زیادی در شهرستان بناب از دست رفته است