مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 13:052020-08-23سياسي

قیافه بناب تاکنون به این پژمردگی نبوده است


قیافه ای که امروز بناب به خود گرفته تاکنون به این قیافه و پژمردگی نبوده و به این قیافه نیفتاده است و باید کارهای بزرگی در بخش های مختلف فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه نباید نمک خورد و نمکدان شکست؛ اظهارکرد: متأسفانه یک عده قلم های مریضی هستند که همیشه آیه یأس می خوانند و فقط منفی بافی می کنند.

وی افزود: در تمام دولت ها و همچنین این دولت کارهای بزرگی انجام داده اند و در کنار آن کارهای بزرگ دیگری نیز بر زمین مانده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآور شد: در شهرستان بناب قدم های بزرگی در خصوص عمران و آبادانی برداشته شده و در کنار آن قدم های بزرگ دیگری نیز راکد مانده است و فرصت های زیادی از دست رفته است.

حجت الاسلام باقری بنابی بیان کرد: قیافه ای که امروز بناب به خود گرفته تاکنون به این قیافه و پژمردگی نبوده و به این قیافه نیفتاده است و باید کارهای بزرگی در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی صورت می گرفت.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران نظیری در دنیا ندارند؛ افزود: مردمی که همواره با نظام، انقلاب و دولت همراه هستند باید قدر این مردم را دانست و در جهت حل مشکل آن قدم برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیافه بناب تاکنون به این پژمردگی نبوده است

قیافه بناب تاکنون به این پژمردگی نبوده است