مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 13:102020-08-23اقتصادي

افتتاح مرکز میوه و تره بار ملایر


همزمان با آغاز هفته دولت مرکز میوه و تره بار بلوار 15 خرداد ملایر با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری ملایر بهره برداری شد.

- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 99 طرح با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومان در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، قدرت الله ولدی گفت: در این هفته 85 طرح با اعتباری بیش از 891 میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی 14 طرح با اعتباری بیش از 607 میلیارد تومان آغاز می شود که این طرح ها در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و عمرانی است.

وی افزود: ارزش ریالی طرح های قابل افتتاح در این شهرستان برابر با 33 درصد کل پروژه های عمرانی است که در این هفته در سطح استان بهره برداری می شود و طبق گزارش های ارسال شده استانداری همدان، ملایر از نظر تعداد طرح های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی در هفته دولت و حجم سرمایه گذاری در جایگاه نخست قرار دارد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اقدامات خوب انجام شده توسط شهرداری ملایر بیان کرد: مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر و مینی وُرلد از جمله مهمترین طرح های گردشگری این شهر است که اعتبار خوبی برای تکمیل این مجموعه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز میوه و تره بار ملایر

افتتاح مرکز میوه و تره بار ملایر