مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 13:252020-08-23اقتصادي

65 درصد پروژه های هفته دولت در خلیل آباد در بخش روستایی است


همزمان با هفته دولت 66 پروژه با اعتبار 225 میلیارد ریال در این شهرستان در حالی افتتاح می شود که 65 درصد این پروژه ها در بخش روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری خلیل آباد برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و کارگزاران نظام از فرصت پیش رو برای تبیین عملکرد دولت و نظام و ایجاد امیدآفرینی در جامعه استفاده کنند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 66 پروژه با اعتبار 225 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود، ادامه داد: 23 پروژه در بخش مرکزی و 43 پروژه در بخش ششطراز داریم، همچنین 65 درصد پروژه های هفته دولت در بخش روستایی است که از قِبَل این طرح ها بالغ بر 40 هزار نفر بهره مند می شوند.

وی اظهار کرد: ستاد شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد، پروژه های شرکت برق، جهاد کشاورزی، بخشداری ها، شهرداری خلیل آباد، مخابرات، آموزش و پرورش و کمیته امداد نیز از جمله مهم ترین پروژه های خلیل آباد در هفته دولت است.

قاسم پور افزود: به خاطر شیوع کرونا فعالیت های فرهنگی و تبیین اقدام های دولت در یک سال گذشته توسط رسانه ها و از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد پروژه های هفته دولت در خلیل آباد در بخش روستایی است

65 درصد پروژه های هفته دولت در خلیل آباد در بخش روستایی است