مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 13:252020-08-23سياسي

افتتاح طرح های اقتصادی هفته دولت در دنا/نوید معاون استاندار به سی سختی ها+ تصاویر


طرح های اقتصادی هفته دولت در دنا با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، به مناسبت هفته دولت چندین طرح اقتصادی در شهرستان دنا افتتاح شد.

صمیمی دوست معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار به همراه فرماندار دنا، روستا معاون فرماندار، ایلخانی بخشدار مرکزی، امام جمعه  و شهردار شهر سی سخت چندین طرح اقتصادی را در سطح شهرستان دنا و شهر سی سخت افتتاح کردند.

صمیمی دوست معاون استاندار گفت: امروز روز بسیار خوبی برای ما بود چرا که طرح های اقتصادی بسیار خوبی در شهرستان دنا وجود دارد و می تواند اشتغالزایی بسیار خوبی داشته باشند.

وی گفت: تمامی این طرح ها با درخواست در کمیته فنی اشتغال مورد بررسی قرار گرفت و به تمامی آنها ترتیب اثر داده شد و وام هایی با بهره 6 درصد اعطا گردید.

صمیمی دوست عنوان کرد: به مردم شهر سی سخت این نوید را خواهم داد که به همین زودی کارگروه اقتصادی در شهر سی سخت تشکیل  خواهیم داد و با دعوت از مدیران کل، مشکلات عمومی مردم را بر طرف خواهیم کرد.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا هم گفت: در روزهای آغازین هفته دولت با حضور دکتر صمیمی دوست چندین طرح اقتصادی در شهرستان دنا را با وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات زیاد اقتصادی افتتاح کردیم که طرح های بسیار خوبی از جمله طرح تولید قارچ دارویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های اقتصادی هفته دولت در دنا/نوید معاون استاندار به سی سختی ها+ تصاویر

افتتاح طرح های اقتصادی هفته دولت در دنا/نوید معاون استاندار به سی سختی ها+ تصاویر