مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 13:552020-08-23اقتصادي

همکاری 60 بنگاه اقتصادی برای شناسایی قوانین مخل کسب و کار درهمدان


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از همکاری 60 بنگاه اقتصادی برای شناسایی قوانین مخل کسب و کار در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدناصر محمودی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال 99 برنامه جذب سرمایه گذار با قوت دنبال می شود، افزود: 44 فرصت سرمایه گذاری در بخش گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و شهرداری در استان همدان نهایی شده که این تعداد علاوه بر این 88 فرصت سرمایه گذاری سال گذشته است.

وی ادامه داد: دو واحد نیروگاه تولید برق آماده واگذاری برای سرمایه گذاری است و برای طرح هشت میلیون یورویی در تولید برق مجوز سرمایه گذاری صادر شده است.

محمودی با بیان اینکه یکی از اولویت های وزارت اقتصاد و دارایی بهبود فضای کسب و کار است، گفت: در این راستا مرکز بهبود کسب و کار فعال شده و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی مکلف به شناسایی قوانین مخل کسب و کار شده اند.

وی افزود: در حال حاضر با 60 بنگاه اقتصادی همدان همکاری لازم برای شناسایی قوانین مخل کسب و کار صورت می گیرد و آنها مشکلات را در قالب پرسشنامه تهیه و ارائه می دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان درباره مولد سازی اموال دولت نیز گفت: تمامی دستگاه های اجرایی کشور و استان موظف به ثبت اموال منقول و غیرمنقول در سامانه سادا هستند که در این راستا 99.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 60 بنگاه اقتصادی برای شناسایی قوانین مخل کسب و کار درهمدان

همکاری 60 بنگاه اقتصادی برای شناسایی قوانین مخل کسب و کار درهمدان