مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 14:002020-08-23سياسي

روزنامه توفان


توفان گاهی هم بخشی از یک صفحه چاپ شده را خالی می گذاشت و به این شکل به سانسور و محدودیت که مانع کار (و انجام درست وظیفه) مطبوعات بود، اعتراض می کرد.

- توفان گاهی هم بخشی از یک صفحه چاپ شده را خالی می گذاشت و به این شکل به سانسور و محدودیت که مانع کار (و انجام درست وظیفه) مطبوعات بود، اعتراض می کرد.

توفان چند بار به بهانه ها و اتهام های مختلف، توقیف شد و گاهی چند ماه تا انتشار دوباره آن فاصله افتاد.

حتی خود فرخی گاهی زیر فشارها، لحن خود را ملایم کرد و سطح انتقاد را از حد مقامات اول کشور به مدیران میانی و چهره های کم اهمیت تنزل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: دوم شهریور 1300 بود که اولین شماره از روزنامه توفان، به مدیریت محمد فرخی یزدی منتشر شد.

فرخی که حتی در اوج بحران و تلخی، آرمان های انقلاب مشروطه را از یاد نبرده بود به هدف نقش آفرینی بیشتر و موثرتر در صحنه سیاسی کشور این روزنامه را تاسیس کرد.

توفان در سال نخست فقط روزهای دوشنبه و جمعه منتشر می شد و از سال دوم، چهارشنبه هم به این دو روز اضافه شد و نظم انتشار به هفته ای سه روز تغییر کرد.

نشریه ای 4 صفحه ای بود که صفحه دوم و بخشی از صفحه سوم آن به پوشش اخبار رسمی و غیر رسمی داخلی اختصاص داشت و صفحه سوم را با ترجمه اخبار و گزارش های خبرگزاری های خارجی یا پاورقی پر می کردند و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه توفان

روزنامه توفان