مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 14:452020-08-23دانش

علوم پزشکی شیراز دانشجوی خارجی جذب می کند


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعلام فراخوان جذب دانشجوی خارجی در 220 رشته در مقاطع تحصیلی مختلف در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعلام فراخوان جذب دانشجوی خارجی در 220 رشته در مقاطع تحصیلی مختلف در این دانشگاه خبر داد.

نصرالله عرفانی بعدازظهر یکشنبه دوم شهریور در جمع خبرنگاران گفت: طی چند سال گذشته بین 5 تا 6 هزار داوطلب خارجی تمایل خود را برای تحصیل در رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز از طریق ثبت درخواست در سایت انگلیسی دانشگاه اعلام کردند که در پنج دوره، هر ساله بین 40 تا 50 نفر دانشجو برای مقاطع دکتری عمومی پذیرش شدند.

او با بیان اینکه، فراخوان برای جذب در ششمین دوره هم اکنون روی سایت انگلیسی دانشگاه فعال شده است، به شرایط جذب دانشجوی خارجی اشاره و اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل های وزارتی در برنامه آموزش بین الملل (IEP) دانشگاه صرفا دانشجویان با ملیت غیر ایرانی امکان ورود دارند، دانشجو برای تحصیل شهریه پرداخت می کند و فارغ التحصیلان بعد از اتمام تحصیل باید به کشور خود بازگردند و به ارائه خدمات درمانی بهداشتی بپردازند.

عرفانی خاطرنشان کرد: تحصیل این دانشجویان در 2-3 سال اول به زبان انگلیسی بوده و دانشجو همزمان در کلاس های آموزش زبان فارسی شرکت می کند به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی شیراز دانشجوی خارجی جذب می کند

علوم پزشکی شیراز دانشجوی خارجی جذب می کند