مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 15:052020-08-23سياسي

رجبی دوانی در سایه روشن به شبهات قیام امام حسین(ع) پاسخ می دهد


فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین قسمت از «سایه روشن» با حضور محمدحسین رجبی دوانی به بررسی قیام امام حسین و واقعه عاشورا می پردازد.

- رجبی دوانی در سایه روشن به شبهات قیام امام حسین(ع) پاسخ می دهد فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین قسمت از سایه روشن با حضور محمدحسین رجبی دوانی به بررسی قیام امام حسین و واقعه عاشورا می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فرهنگسرای اندیشه، سایه روشن ویژه برنامه فرهنگسرای اندیشه است که به بررسی موضوعات مهم دینی، تاریخی، علوم دینی و اندیشه ای می پردازد.

اساتید دانشگاه و صاحب نظران حوزه های مختلف فرهنگی، علوم قرآنی و دینی با حضور در این برنامه نقطه نظرات خود درباره مسائل مختلف را مطرح کرده و به شبهات پاسخ می دهند.

اولین قسمت از این برنامه با نقد و بررسی عرفان های نوظهور از صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای اندیشه به صورت آنلاین پخش شد و در دومین قسمت از آن که به مناسبت عید غدیر خم تولید شد، رجبی دوانی به شبهات پیرامون موضوع غدیر پاسخ داد.

سومین قسمت از ویژه برنامه سایه روشن به بررسی موضوع مهم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم پرداخته و قیام سیدالشهدا را از منظر اساتید حوزه و دانشگاه بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجبی دوانی در سایه روشن به شبهات قیام امام حسین(ع) پاسخ می دهد

رجبی دوانی در سایه روشن به شبهات قیام امام حسین(ع) پاسخ می دهد