مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 15:152020-08-23سياسي

رییس شورای اسلامی شهر سیریک تغییر کرد


انتخابات هیات رییسه سال پایانی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیریک با انتخاب رییس و نایب رییس جدید برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه عصر یکشنبه هیأت رییسه شورای اسلامی شهر سیریک، یوسف زره زاده با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس جدید شورای شهر سیریک در سال چهارم انتخاب شد.

در این جلسه یوسف زره زاده با 3 رای رییس و مرتضی عیسی زاده با 4 رای نایب رییس، حسین حسینی زاده و حسن حاجی زاده منشی اول و دم و همچنین ابراهیم کمالی نیز بعنوان خزانه دار انتخاب شدند.

طرح توسعه سواحل مکران از برکات نظام به سیریک یوسف زره زاده پس از جلسه شورای اسلامی شهر سیریک، و پس از پایان رای گیری و انتخاب به عنوان رییس شورای شهر سیریک در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه از اعتمادی که به بنده شد سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را با عملکرد مناسب بدهم، گفت: در طول این پنج دوره انتخابات شورای اسلامی چهار دوره من عضو شورای شهر سیریک بودم ودر ادامه اشاره نمود که طرح توسعه سواحل مکران از برکات نظام جمهوری اسلامی به شرق استان بخصوص سیریک است.

زره زاده ضمن تبریک هفته دولت بیان داشت: در طول چهار ساله از دور پنجم انتخابات شورای اسلامی در شهرسیریک دو سال از آن بنده را بعنوان ریاست این شورا انتخاب شدم که امیدوارم با هماهنگی و همکاری تمامی اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اسلامی شهر سیریک تغییر کرد

رییس شورای اسلامی شهر سیریک تغییر کرد