مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 16:452020-08-23بين الملل

تشکیلات حفتر: نیروهای وفاق ملی با نقض آتش بس قصد حمله به شهر «سرت» را دارند


سخنگوی تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی گفت که نیروهای دولت وفاق ملی لیبی در طرابلس بر خلاف ادعای خود در ایجاد آتش بس با کمک ترکیه در حال پیشروی به سمت شهر «سرت» هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرلشکر احمد المسماری سخنگوی تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی طرح مقامات دولت وفاق ملی لیبی در طرابلس برای ایجاد آتش بس را گمراه سازی افکار عمومی خواند و گفت که دولت وفاق و ترکیه تصمیم حمله به شهر سرت را گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، المسماری در نشستی خبری گفت: طرح فائز السراج رییس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی گمراه کننده افکار عمومی داخلی و بین المللی است و هدف از آن سرپوش گذاشتن بر نیات واقعیشان در قبال اوضاع در لیبی است .

او افزود: تحرکات نظامی اخیر ثابت می کند که دولت وفاق که توافق آتش بس را امضا کرده است، نقشه بزرگ تری در سر دارد و خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز با مقامات طرابلس تشکیل جلسه داده و تصمیم حمله به شهر سرت را گرفته اند .

سخنگوی تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی گفت: ما ظرف 24 ساعت گذشته کشتی ها و ناوهای ترکیه را رصد کردیم که به سمت سرت در حال پیشروی بودند و در وضعیت تهاجمی هستند .

المسماری طرح دولت الوفاق برای آتش بس را  گل آلود کردن آب توصیف کرد و گفت که تشکیلات ارتش ملی لیبی در آمادگی کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات حفتر: نیروهای وفاق ملی با نقض آتش بس قصد حمله به شهر «سرت» را دارند

تشکیلات حفتر: نیروهای وفاق ملی با نقض آتش بس قصد حمله به شهر «سرت» را دارند