مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 17:002020-08-23اقتصادي

مدیرعامل اتحادیه دامداران: دلالان از هر کیلو گوشت 40 درصد سود می برند


دلالان از هر کیلو گوشت 40 درصد سود می برند مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: این اتحادیه به ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که دامداران حاضرند گوشت گوساله را به قیمت 74 هزار و 500 تومان عرضه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ سعید سلطانی سروستانی افزود: این در حالی است که ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت گوساله را 70 هزار تومان اعلام کرده است.

وی اظهارداشت: این قیمت برای دامداران صرفه اقتصادی ندارد چون قیمت تمام شده برای وزن زنده کیلویی 32 هزار تومان برای دامدار تمام می شود.

مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: گروه کارشناسی در معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت تشکیل شد و تمامی بخش های مربوطه هم در این جلسه حاضر بودند.

وی افزود: در این جلسه اعلام شد گوشت گوساله را بصورت بسته بندی به قیمت 74 هزار و 500 تومان خریداری و در جاهایی که قیمت گوشت بالاست به مصرف کنندگان عرضه شود و در ضمن بازار هم از تب و تاب گرانی خواهد افتاد.

سلطانی سروستانی افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار را به دلیل وجود دلالان و واسطه ها دانست و اظهارداشت: این افراد از هر کیلوگرم گوشت قرمز 40 درصد سود می برند.

وی تصریح کرد: اگر این برنامه اجرا شود یعنی گوشت به قیمت 74 هزار و 500 تومان از تولید کنندگان داخلی خریداری و به بازار مصرف عرضه شود هم تولید کننده و هم مصرف کننده راضی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل اتحادیه دامداران: دلالان از هر کیلو گوشت 40 درصد سود می برند

مدیرعامل اتحادیه دامداران: دلالان از هر کیلو گوشت 40 درصد سود می برند