مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 17:152020-08-23اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 46 پروژه عمرانی در شهرستان داراب


به مناسبت هفته دولت، 46 پروژه با اعتبار 188 میلیارد تومان در داراب افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از داراب، علی مظفری در دیدار مدیران شهرستان داراب با امام جمعه به خدمات ارائه شده از سوی دولت اشاره کرد و افزود: در حیطه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، 48 پروژه طی سه سال اخیر در سطح شهرستان فعال شده و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت طرح مطالعاتی راه آهن داراب، ادامه داد: در زمینه راهسازی، یک سوم پروژه های افتتاح شده استان فارس در سال گذشته مربوط به داراب بوده و امسال نیز یک ششم پروژه های این حوزه در استان مربوط به این شهرستان است.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه در زمینه گازرسانی جزء 4 شهرستان برتر استان فارس هستیم، بیان کرد: آبرسانی به شهر داراب و بسیاری از روستاهای شهرستان همچنین اختصاص یک ششم پروژه های برق رسانی در سطح استان به داراب، از دیگر خدمات انجام شده می باشد.

مظفری به توسعه زمین های ورزشی اشاره کرد و گفت: در هفته دولت، 30 زمین چمن مصنوعی و 4 سالن ورزشی در روستاها به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی اورژانس هوایی، هتلینگ بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب و تامین چیلر بیمارستان داراب بخشی از خدمات ارائه شده در حیطه بهداشت و درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 46 پروژه عمرانی در شهرستان داراب

افتتاح و کلنگ زنی 46 پروژه عمرانی در شهرستان داراب