مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 17:402020-08-23اقتصادي

روش افزایش درآمد با فشار به مردم اشتباه است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستورالعمل ارسال اجباری مرسولات بالای پنج کیلو با پست پیشتاز را نامناسب دانست و گفت: رویه ای که برای افزایش درآمد شرکت به مردم فشار بیاورید اشتباه و خلاف استراتژی توسعه بازار است.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستورالعمل ارسال اجباری مرسولات بالای پنج کیلو با پست پیشتاز را نامناسب دانست و گفت: رویه ای که برای افزایش درآمد شرکت به مردم فشار بیاورید اشتباه و خلاف استراتژی توسعه بازار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در مراسم تقدیر از مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی پست با اشاره به اقداماتی که در دوره مدیرعامل سابق پست انجام شده است، گفت: در این دوره درآمد این شرکت از 800 میلیارد در سال 1396 به یک هزار و 800 میلیارد در سال 1398 افزایش یافت و سیاست توسعه بازار به خوبی پیگیری شد.

وی پنج برابر شدن ترافیک پستی را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این مدت عنوان کرد و افزود: سیاست انقباضی در حوزه نیروی انسانی یکی دیگر از برنامه های اجراشده در شرکت ملی پست است که باعث سبک تر شرکت پست در حوزه عملیاتی شد.

وزیر ارتباطات به وضعیت معیشت کارکنان پست به نسبت سال های 1396 و 1397 اشاره کرد و گفت: وزارت ارتباطات برای برقراری عدالت در پرداخت ها به کارکنان شرکت پست کمک کرده اما این شرکت باید با اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش افزایش درآمد با فشار به مردم اشتباه است

روش افزایش درآمد با فشار به مردم اشتباه است