مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 18:352020-08-23سياسي

مردم عزاداری یوم العباس را از صدا و سیما پیگیری کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: امسال شرایط عزاداری در زنجان متفاوت است و مردم عزاداری یوم العباس را از صدا و سیما پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی یکشنبه شب در جلسه ستاد محرم اظهار کرد: در چند شب برگزاری مراسم عزاداری شاهد آن هستیم عزاداری ها همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با قدردانی از فعالیت هیأت های مذهبی بیان کرد: امسال عزاداری های عاشورا و تاسوعا متفاوت از سال گذشته خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فرماندار اطلاع رسانی و توجیه سازی در مورد عدم برگزاری یوم العبا س در سال جاری را داشته باشد، گفت بخشداران و دهیاران باید با اطلاع رسانی مانع حرکت از روستاها به سمت زنجان شوند.

مرادی نافچی با اشاره به اینکه باید مردم از طریق صدا و سیما شاهد پخش مراسم عزاداری حسینی باشند، ادامه داد: پایگاه های بسیج به عنوان کانون مردمی در زمینه عزاداری به صورت هر خانه یک حسینیه فعال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری در مورد فضاسازی شهری اقدامات بیشتری انجام دهد، بیان کرد: این دستگاه با توجه به شرایط بیش از این فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم عزاداری یوم العباس را از صدا و سیما پیگیری کنند

مردم عزاداری یوم العباس را از صدا و سیما پیگیری کنند