مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 01:052020-08-23سياسي

فضای مجازی رسانه های اصلی را به حاشیه رانده است


شبکه های اجتماعی به عنوان شبه رسانه جایگزین رسانه های اصلی شده اند، هرچند نتوانسته کار کردهای رسانه های اصلی را ایفا کند، - یعقوب شاددل مدیر مسئول نشریه سراسری تریبون آزاد، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت سوییت هوم ها در فضای مجازی اظهار داشت: زندگی مجازی که از آن به عنوان زندگی تعبیر می شود، ارزش ها و سنت های حاکم در جامعه امروزی ایران را تحت تأثیر خود قرار داده و بنیان ها و اساس خانواده را به مخاطره انداخته است.

وی ادامه داد: هیچ کس منکر فضای مجازی نیست، نوع استفاده از این فضا بسیار مهم است؛ در حال حاضر ما با نوع استفاده از این فضا مشکل داریم.

شبکه های اجتماعی به عنوان شبه رسانه جایگزین رسانه های اصلی شده اند، هرچند نتوانسته کار کردهای رسانه های اصلی را ایفا کند، اما رسانه های اصلی را به حاشیه رانده است.

این فعال رسانه تصریح کرد: فضای مجازی دارای معایب و محاسنی است که یکی از معایب آن اخبار کذب و جعلی است و به یقین مضرات فراوانی را بدنیال داشته است.

محاسن اصلی این فضا ارتباطات تعاملی ،هم افزایی و هم اندیشی کاربران است که می توان گفت کاربران از این محاسن بی بهره و غافل هستند.

وی بیان کرد: سبک زندگی سالم مجازی باید متأثر از تقویت سواد رسانه ای و استفاده هوشمندانه از رسانه های مجازی و تفکر انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی رسانه های اصلی را به حاشیه رانده است

فضای مجازی رسانه های اصلی را به حاشیه رانده است