مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 02:452020-08-23ورزشي

احداث خوابگاه و مجموعه ورزشی در دانشگاه تهران


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از احداث ساختمان خوابگاهی و مجموعه فرهنگی ورزشی هزار متری جدید برای دانشجویان پسر این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، سعید حبیبا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: در شرایط کرونا که تمامی کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شد، ساخت یک خوابگاه پسرانه 290 نفره در کوی دانشگاه تهران آغاز شد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه این خوابگاه 22 بهمن ماه 99 افتتاح می شود، اظهار داشت: البته در گذشته ستون ها و طبقات این خوابگاه احداث شده بود اما به دلیل مشکلات اقتصادی عملیات ساخت و ساز آن متوقف شده بود که با تلاش و کمک مالی بنیاد نیکوکاری جمال زاده و خود دانشگاه ساخت آن از سر گرفته شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: این خوابگاه با هدف بهره گیری دانشجویان پسر مقاطع تحصیلات تکمیلی، دانشجویان المپیادی و آنهایی که استعداد برتری نسبت به سایرین دارند، احداث شده است.

اختصاص 8.

5 میلیارد تومان به بازسازی 5 خوابگاه‌ فرسوده حبیبا در خصوص بازسازی خوابگاه های دانشگاه، گفت: با توجه به شرایط کرونایی خوابگاه ها در اکثر دانشگاه های کشور به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شده اند و نیاز بود تا دانشجویان خوابگاه ها را تخلیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خوابگاه و مجموعه ورزشی در دانشگاه تهران

احداث خوابگاه و مجموعه ورزشی در دانشگاه تهران