مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 03:252020-08-24سياسي

جوکار: با تکیه بر ظرفیت های داخلی آمریکا را به شکست وا خواهیم داشت


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که آمریکایی ها هیچ حرفی برای استفاده از امتیازات برجام ندارند و دست اندازی به امتیازات برجام به نوعی فضولی در مساله هسته ای ایران است.

- رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که آمریکایی ها هیچ حرفی برای استفاده از امتیازات برجام ندارند و دست اندازی به امتیازات برجام به نوعی فضولی در مساله هسته ای ایران است.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به نامه آمریکا به شورای امنیت برای فعال کردن مکانیزم ماشه بیان کرد: براساس قواعد بین المللی درخواست فعال سازی مکانیسم ماشه از سوی آمریکایی ها غیرقانونی است البته ما انتظار نداریم که نهادهای بین المللی در چارچوب سیاست های آمریکا حرکت نکنند، اما همه می دانند که این آمریکا بود که اول از برجام خارج شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز آمریکا حرفی ندارد تا خواستار فعال سازی مکانیسم ماشه و برگشت قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران شود و به نوعی این اقدامات آمریکایی ها فضولی در مسائل بین المللی است که ربطی به آنها ندارد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی ها به دنبال تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران بودند و در نهایت با شکست مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: با تکیه بر ظرفیت های داخلی آمریکا را به شکست وا خواهیم داشت

جوکار: با تکیه بر ظرفیت های داخلی آمریکا را به شکست وا خواهیم داشت