مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 03:402020-08-24اقتصادي

علت توقف ثبت نام وام ازدواج


تندگویان در خصوص مشکلات ثبت نام وام ازدواج گفت: افزایش متقاضیان وام ازدواج و همچنین میزان تخلفات خرید و فروش آن، شبکه بانکی را دچار سردر گمی کرده است.

- ، محمدمهدی تندگویان افزود: این در حالیست که هرچند در روند پرداخت وام ازدواج تاخیری ایجاد شده است، اما جای نگرانی نیست و وامهای متقاضیان تا پایان امسال حتما بدستشان می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شبکه بانکی برای پرداخت وام ازدواج دچار مشکلات و سردرگمی هایی شده زیرا هم از یک سو با افزایش متقاضیان وام و موضوع تبعات سنی مواجه شدیم و از سوی دیگر میزان تخلفات خرید و فروش وام ازدواج در جامعه بسیار زیاد شده است و برخی نیز وام دریافتی را برای امر ازدواج تخصیص نمی دهند و بر مبنای این اتفاقات، جامعه متقاضی وام با میزان ازدواج ها هیچ تناسبی ندارد و ما در این راستا پیش از این تذکر داده بودیم.

وی در ادامه این را نیز گفت که البته جای نگرانی نیست و وام های متقاضیان هرچند با تاخیر، اما تا پایان امسال حتما پرداخت خواهد شد.

تندگویان معتقد است که باتوجه به حجم متقاضی موجود ممکن است برخی از بانک ها در ابلاغ اعتبارات و سهمیه بندی استان ها دچار دیرکرد شوند؛ البته همه افراد وام ازدواج را دریافت می کنند و مشکلی وجود ندارد و تا پایان سال، دولت با تمام توان اعتبارات را تسویه می کند اما به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت توقف ثبت نام وام ازدواج

علت توقف ثبت نام وام ازدواج