مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 03:452020-08-24اقتصادي

فروش 9 میلیارد ریالی کتاب در طرح تابستانه آذربایجان شرقی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اتمام اجرای طرح تابستانه کتاب و فروش 9 میلیارد و 144 میلیون ریالی کتاب در طول این طرح در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محمدپور اظهار داشت: با پایان چهاردهمین طرح یارانه حمایتی از کتابفروشی ها با عنوان تابستانه کتاب، 22 هزار و 348 جلد کتاب به ارزش 9 میلیارد و 144 میلیون ریال در استان به فروش رسید.

وی افزود: در این طرح 30 کتابفروشی در تبریز و هشت کتابفروشی در شهرستان های مراغه، بناب، ملکان، مرند، چاراویماق، هشترود و عجب شیر شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: کتابفروشی های مشارکت کننده در این طرح در مدت 13 روز از تاریخ 18 تا 30 مردادماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف عرضه کردند.

محمدپور اضافه کرد: در این طرح که با شعار کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم اعتبار جذب شده یک میلیارد و 700 میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و 500 هزار ریال بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در تابستانه کتاب 99 به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در قاب اینترنتی از سوی کتاب فروشی ها فراهم شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 9 میلیارد ریالی کتاب در طرح تابستانه آذربایجان شرقی

فروش 9 میلیارد ریالی کتاب در طرح تابستانه آذربایجان شرقی