مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 04:052020-08-24ورزشي

برگزاری تورنمنت چهارنبه والیبال در ارومیه/اعلام برنامه بازی ها


مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به برگزاری تورنمنت چهارجانبه والیبال جام دریاچه ارومیه اعلام کرد:این تورنمنت هفته جاری از 4 تا 6 شهریورماه برگزار می شود.

- پیمان رضایی در گفتگو با و بر اساس پروتکل های بهداشتی، مسابقات بدون حضور تماشاگر و در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد با این حال تماشاگران و علاقه مندان به این رشته ورزشی می توانند از طریق صفحه اینستاگرامی باشگاه شهرداری ارومیه، مسابقات را تماشا کنند.

وی در خصوص زمان بازی ها گفت: در نخستین روز بازی ها، سه شنبه چهارم شهریورماه ابتدا 2 تیم آذرباتری ارومیه و فولاد سیرجان در ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت و سپس شهرداری ارومیه ساعت 18:30 به دیدار شهرداری ورامین می رود.

رییس هیئت والیبال ارومیه ادامه داد: در روز دوم بازی ها ابتدا آذرباتری با شهرداری ورامین و سپس شهرداری ارومیه با فولاد سیرجان و در روز پایانی رقابت ها) در نخستین دیدار، فولاد سیرجان با شهرداری ورامین و در دیدار پایانی رقابت ها 2 تیم شهرداری و آذرباتری ارومیه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

برنامه زمان بندی این تورنمنت به شرح ذیل است: سه شنبه 4 شهریورماه آذرباتری ارومیه _ فولاد سیرجان ساعت 16 شهرداری ارومیه _ شهرداری ورامین ساعت 18:30 چهارشنبه 5 شهریورماه آذرباتری ارومیه _ شهرداری ورامین ساعت 16 شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورنمنت چهارنبه والیبال در ارومیه/اعلام برنامه بازی ها

برگزاری تورنمنت چهارنبه والیبال در ارومیه/اعلام برنامه بازی ها