مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 04:102020-08-24سياسي

جا به جایی موادمخدر توسط هواپیماهای ناتو و آمریکایی ها در افغانستان


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال 2000 کل تولیدات مواد مخدر در افغانستان حدود 200 تن بود که در سال 2017 میلادی به بیش از 9 هزار تن رسید، یعنی نزدیک به 50 برابر افزایش یافت.

- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال 2000 کل تولیدات مواد مخدر در افغانستان حدود 200 تن بود که در سال 2017 میلادی به بیش از 9 هزار تن رسید، یعنی نزدیک به 50 برابر افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی در نشست تخصصی ویدئو کنفرانسی معاونان، دبیران کل و دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانها که امروز سوم شهریور ماه در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد گفت: یکی از رویکردها و اولویت اصلی ما در حوزه پیشگیری و اقدامات فرهنگی و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر است.

در 4 دهه گذشته اقدامات خوبی در حوزه مقابله صورت گرفت، ولی به نظر می رسد که در حوزه پیشگیری جای فعالیتهای بیشتری داریم و به همین دلیل در عین حال که حوزه های مقابله، درمان و کاهش آسیب با قدرت پیگیری می شوند، اما اولویت اول ستاد مبارزه با مواد مخدر حوزه پیشگیری از شیوع و اعتیاد است و این راهبرد اصلی ماست و برهمین اساس طرح بازیگران زندگی در سال گذشته در جلسه ستاد مطرح شد و به تصویب رسید که با حضور رییس جمهوری برگزار شد و ایشان تاکید خاصی بر اجرای طرح یاریگران زندگی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جا به جایی موادمخدر توسط هواپیماهای ناتو و آمریکایی ها در افغانستان

جا به جایی موادمخدر توسط هواپیماهای ناتو و آمریکایی ها در افغانستان