مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 04:402020-08-24سياسي

کند شدن توسعه بی آرتی هشت بهشت اصفهان به مسائل مالی برمی گردد


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دلیل مشکلات عدم پرداخت مطالبات پیمانکار مربوطه و مشکلات مالی توسعه خطوط بی آرتی در خیابان هشت بهشت کند پیش می رود.

- امیراحمد زندآور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به سابقه تاریخی یک دهه اتوبوس تندرو در کلانشهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به رضایتمندی شهروندان و طی مطالعات انجام شده توسط دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان خطوط جدید بی آرتی در هسته مرکزی شهر و مناطق پرتردد توسعه پیدا می کند.

وی افزود: توسعه خطوط بی آرتی در کلانشهر اصفهان بر اساس برنامه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان که به استناد مطالعات حمل و نقل ترافیک که در سال 91 توسط دانشگاه های صنعتی و اصفهان انجام شده است و برون داد آن تحت عنوان برنامه پنج ساله از طرف وزارت کشور پذیرفته شده است، تعیین می شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه زیرساخت های مترو و خطوط بی آرتی بر مبنای اوراق مشارکت تعریف می شود، افزود: خط اتوبوس تندرو هشت بهشت هم بر اساس نتایج مطالعات انجام شده و مورد تأیید وزارت کشور جانمایی شده که از منطقه 4 شهرداری آغاز می شود و پس از عبور از مناطق 3 و یک شهرداری اصفهان به بلوار آتشگاه در منطقه 9 ختم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کند شدن توسعه بی آرتی هشت بهشت اصفهان به مسائل مالی برمی گردد

کند شدن توسعه بی آرتی هشت بهشت اصفهان به مسائل مالی برمی گردد