مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-24سياسي

وقتی امام رخصت نوحه خوانی می دهد/ روضه خوانی که حین مداحی لکنت زبان ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، معجزه، واژه زیبایی است که شنیدنش امید را در قلب انسان زنده می کند، ما معتقدیم که معجزه با توکل و توسل به دست می آید و راهش را به سمت زندگی ما کج می کند.

اما برخی از انسان ها نیز بوده اند که خود معجزه می کردند، انسان هایی که از ما فراتر زیسته و فراتر بندگی کرده اند، معجزاتی که از جانب خدا به بندگان هدیه شده و در قرآن کریم نیز برایمان بازگو شده اند همیشه در ذهن ماندگار هستند.

انبیای الهی معجزاتی داشته اند که در بین مردم زمانشان به نمایش می گذاشتند تا عظمت قدرت الهی را که به آنان عطاشده بود به مردم اثبات کرده و حقانیت رسالت خود را بروز دهند   عصای حضرت موسی علیه السلام با رواج سحر و جادو در عصر او تبدیل به اژدها می شد و دستش با خارج شدن از گریبان، مثل ماه می درخشید، حضرت عیسی علیه السلام نیز در دورانی که درمان بیماری های مختلف کار مرسوم و رایجی بود، مردگان را به اذن خدا زنده می کرد و کور مادرزاد را شفا می داد؛ پیامبر اسلام نیز در دوران رواج بازار فصاحت و بلاغت، قرآن را بر همگان عرضه کرد تا معجزه جاوید پیامبر خاتم باشد.

پس از مبعوث شدن آخرین نبی خدا در زمین، همه گمان می کردند که معجزات الهی و وحی خدا دیگر بر زمین نازل نمی شود و دیگر خبری از این اعجازها نخواهد بود، اما حسین ابن علی (ع) سومین امام شیعیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی امام رخصت نوحه خوانی می دهد/ روضه خوانی که حین مداحی لکنت زبان ندارد

وقتی امام رخصت نوحه خوانی می دهد/ روضه خوانی که حین مداحی لکنت زبان ندارد