مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-24سياسي

ابهام در عضویت برخی از اعضای شورای شهر های سوادکوه


ابهام در عضویت برخی از اعضای شورای شهر های سوادکوه براساس قانون از مواردی است که مدیران مرتبط باید در این موضوع اعلام نظر و اعمال قانون کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، انتخابات هیأت رییسه شوراهای اسلامی شهرها در آخرین سال فعالیت 4 ساله همواره با گمانه زنی ها و مسایلی روبرو است.

انتخابات هیأت رییسه سال چهارم شوراهای اسلامی شهر های شیر گاه، زیراب و الاشت برگزار شد و در شهر پل سفید به دلیل پیگیری فرایند اداری ریاست بر بانک یکی از اعضای شورای شهر هنوز انجام نشد و از اول شهریور ماه هم رییس شورای شهر پل سفید تنها مجاز به امضای برگزاری انتخابات جلسه هیأت رییسه است.

*عضویت رییس بانک در شورای اسلامی پل سفید فرزاد درزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه جلسه انتخاب هیأت رییسه شورای اسلامی شهر پل سفید را برگزار نکردم، گفت: وضعیت یکی از اعضای شورای شهر که ریاست بانک شهر را در 2 ماه اخیر بر عهده دارد و روند اداری آن هنوز به نتیجه نرسید، مانع از برگزاری جلسه تعیین هیأت رییسه سال چهارم شورای اسلامی شهر پل سفید شد.

ولی‎الله ستاوند عضو شورای شهر پل سفید هم در گفت و گو با خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه هنوز پاسخ استعلام و حکم موضوع عضویتم در شورای شهر و ریاست بانک صادر نشد، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در عضویت برخی از اعضای شورای شهر های سوادکوه

ابهام در عضویت برخی از اعضای شورای شهر های سوادکوه