مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:102020-08-24اقتصادي

معاون استاندار گلستان: گره کور پتروشیمی باز شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: گره کور پتروشیمی گلستان که از سال های قبل 70 تا 80 هزار نفر سهامدار آن هستند، هفته گذشته با تدبیر استاندار و همراهی بسیار خوب اداره کل اطلاعات، - ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: گره کور پتروشیمی گلستان که از سال های قبل 70 تا 80 هزار نفر سهامدار آن هستند، هفته گذشته با تدبیر استاندار و همراهی بسیار خوب اداره کل اطلاعات، سپاه و قوه قضاییه باز شد.

ابراهیم کریمی در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی مینودشت اظهار کرد: امروز در شهرستان مینودشت 156 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 148 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی می شود که برای 231 نفر نیز اشتغال زایی به همراه دارد.

وی به پروژه های استانی هم اشاره کرد و گفت: در استان 402 پروژه با اعتبار 2054 میلیارد تومان و 3164 پروژه با اعتبار 2573 میلیارد تومان به ترتیب کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد که مجموع اعتبار آن ها 4627 میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با مقایسه آمار امسال نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: هفته دولت سال گذشته 14 پروژه کلنگ زنی داشتیم و امسال 38 پروژه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار گلستان: گره کور پتروشیمی باز شد

معاون استاندار گلستان: گره کور پتروشیمی باز شد