مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:302020-08-24سياسي

لزوم مقاوم سازی کانال های دفع آب سطحی و زیرزمینی


مخاطرات منطقه 16 تهران و فعالیت ستاد مدیریت بحران در محدوده جنوب تهران در دیدار رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران با شهردار منطقه بررسی و بر لزوم مقاوم سازی کانال های اصلی دفع آبهای سطحی و زیرزمینی تاکید شد.

- در دیدار رییس سازمان مدیریت بحران تهران و شهردار منطقه 16 تاکید شد لزوم مقاوم سازی کانال های دفع آب سطحی و زیرزمینی مخاطرات منطقه 16 تهران و فعالیت ستاد مدیریت بحران در محدوده جنوب تهران در دیدار رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران با شهردار منطقه بررسی و بر لزوم مقاوم سازی کانال های اصلی دفع آبهای سطحی و زیرزمینی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ادامه دیدارهای دوره ای با شهرداران مناطق در نشست با شهردار منطقه 16 ضمن قدردانی از اقدامات و عملکرد ستاد مدیریت بحران این منطقه، کسب رتبه برتر ستاد مدیریت بحران منطقه تا پایان تیرماه سال جاری را در بین مناطق 22گانه تبریک گفت.

پیمان پورنصر شهردار منطقه 16 نیز در سخنانی به گستردگی بافت فرسوده در این منطقه جنوبی تهران بویژه در محلات جوادیه، خزانه و باغ آذری اشاره و جزییات اقدامات طرح مسکن جایگزین را تشریح کرد.

او همچنین با اشاره به مراکز حیاتی، مهم و حساس و اماکن خطرزا در منطقه گزارشی از مشکلات و مخاطرات نیروگاه بعثت، تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مقاوم سازی کانال های دفع آب سطحی و زیرزمینی

لزوم مقاوم سازی کانال های دفع آب سطحی و زیرزمینی