مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-24اجتماعي

روند کاهشی دمای هوا در استان تا پایان هفته/ ثبت سرعت 65 کیلومتری باد در سورشجان


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا اواسط هفته روند تغییرات دما کاهشی خواهد بود و از روز چهارشنبه در بعضی ساعات افزایش ابر پیش بینی می شود.

- مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به خنک شدن یک تا دو درجه ای هوای چهارمحال و بختیاری، گفت: بر اساس آخرین نقشه ها و تصاویر ماهواره ای، آسمان استان تا پایان هفته صاف در پاره ای از نقاط همراه با غبار رقیق صبحگاهی و در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با افزایش سرعت وزش باد برای بعدازظهرها احتمال خیزش گردوخاک محلی دور از انتظار نیست، ادامه داد: تا اواسط هفته روند تغییرات دما کاهشی خواهد بود و از روز چهارشنبه در بعضی ساعات افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه صبح امروز  شهرکرد و بلداجی با 7 درجه بالای صفر و مالخلیفه و لردگان با مثبت 35 درجه به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان بودند، افزود: بعدازظهر روز گذشته حداکثر سرعت وزش باد با 65 کیلومتر بر ساعت در سورشجان به ثبت رسیده است.

چراغپور اضافه کرد: با توجه به وزش باد در بعدازظهرها به کشاورزان و باغداران توصیه می شود عملیات محلول پاشی و سم پاشی را در ساعات صبح انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی دمای هوا در استان تا پایان هفته/ ثبت سرعت 65 کیلومتری باد در سورشجان

روند کاهشی دمای هوا در استان تا پایان هفته/ ثبت سرعت 65 کیلومتری باد در سورشجان